Hier vindt je de antwoorden op onze veel gestelde vragen. Mocht je vraag hiermee nog niet beantwoord zijn, neem dan gerust contact met ons op.

Zijn de campers verzekerd?

Meer...

Al onze campers zijn all-risk verzekerd, zo ben je verzekerd voor schade en ongevallen en kun je rekenen op 24/7 pechhulp.

Annuleringsverzekering
Mocht je onverhoopt de reis moeten annuleren, dan kun je annuleren en zullen de annuleringsvoorwaarden gelden. Een annuleringsverzekering is daarom altijd aan te raden. Neem hiervoor contact op met een verzekeringsmaatschappij.

Reisverzekering
Het is verstandig om een reisverzekering af te sluiten voor jouw eigen bezittingen en voor eventuele medische hulp in het buitenland. Dit valt niet onder de dekking van onze campers.

...Verbergen


Kunnen we de campers komen bekijken?

Meer...

Je bent altijd van harte welkom om de huurcampers te komen bezichtigen. We plannen dan graag een afspraak met je in, zodat we er zeker van zijn dat de kampeerauto aanwezig is. Bel ons gerust voor het maken van een afspraak.

...Verbergen


Hoe werkt het reserveren van een camper?

Meer...

Wil je een van onze huurcampers reserveren voor jouw droomvakantie naar de zon of een leuke stedentrip? Op de pagina beschikbaarheid kun je in de agenda’s de beschikbaarheid per camper controleren. Als de camper nog beschikbaar is op de door jou gewenste data, dan kun je via het contactformulier, telefonisch of per e-mail een reserveringsaanvraag indienen.

Zodra de door jou voorgestelde huurperiode akkoord is ontvang je een bevestiging per e-mail. Maak vervolgens de reservering definitief door de gevraagde aanbetaling te voldoen. Het resterende deel betaal je vier weken voorafgaand aan de huurperiode.

...Verbergen


Wat gebeurt er als we onderweg pech krijgen?

Meer...

Door onze campers goed te onderhouden proberen we pech zoveel mogelijk te vermijden, maar het kan voorkomen. Erg vervelend natuurlijk. Daarom hebben wij voor al onze kampeerauto’s pechhulp en vervangend vervoer geregeld via de verzekeringsmaatschappij van Campvantures.

In het geval van een ongeluk of  als je pechhulp nodig hebt, dan kun je de alarmcentrale 24/7 bereiken. Zij zorgen er voor dat de wegenwachthulp zo spoedig mogelijk ter plaatse is bij pech in Nederland, maar ook in de rest van Europa. Mocht de camper niet snel genoeg gerepareerd kunnen worden, dan regelt de alarm centrale vervangend vervoer voor je. In het geval van een ongeluk, pech of als je problemen ervaart met de camper, neem dan ook altijd contact met ons op.

...Verbergen


Is er een aanbetaling nodig om de reservering te bevestigen?

Meer...

Zodra Campvantures akkoord is met de door jou voorgestelde huurperiode, kan de reservering worden bevestigd. Om je reservering definitief te maken vragen wij je een aanbetaling te doen van 50% van de huursom. De andere 50% dien je 4 weken voorafgaand aan de huurperiode te voldoen.

...Verbergen


Hoeveel vrije kilometers zijn in de huurprijs inbegrepen?

Meer...

Per week heb je 1.750 vrije kilometers, zodat je de vrijheid hebt om prachtige steden, dorpen, bossen, bergen en stranden te ontdekken! Voor elke extra kilometer betaal je € 0,20.

...Verbergen


Moet er borg betaald worden bij het huren van een camper?

Meer...

Als waarborgsom voor bijvoorbeeld eventuele schade, extra kilometers, aftanken of schoonmaak vragen wij een borg van € 1.000. De waarborgsom dien je 1 week voorafgaand aan de huurperiode te voldoen. Indien er geen schade of naheffingen verrekend hoeven te worden, dan ontvang je de borg binnen 2 weken na het eindigen van de huurperiode terug.

Mocht je onverhoopt schade gereden hebben, dan kan het zijn dat wij extra tijd nodig hebben om de schade te (laten) beoordelen. De schade wordt dan verrekend met de borg.

...Verbergen


Hoe verloopt het ophalen en inleveren van de camper?

Meer...

Voordat jouw vakantie zal beginnen ontvang je van ons een e-mail met de afgesproken ophaal- en inlevertijd. Standaard zal de camper op zaterdagmiddag voor je klaar staan en kun je de camper aan het einde van de huurperiode op zaterdagochtend weer inleveren.

Wij vinden het belangrijk dat je goed voorbereid aan jouw campervakantie begint, daarom nemen we bij het ophalen van de camper alle ins en outs met je door. Samen controleren we de staat van onderhoud, kilometerstand en andere bijzonderheden, waarna jouw kampeervakantie kan beginnen.

Ook bij het inleveren van de huurcamper controleren we de camper weer, zodat de huurder na jou ook is verzekerd van een fijne vakantie.

...Verbergen


Zijn huisdieren toegestaan?

Meer...

Je huisdier mag -op aanvraag- mee op jouw campervakantie. Voor huisdieren betaal je een toeslag van € 60,-.

...Verbergen


Is er een minimale huurperiode?

Meer...

Zowel buiten als in het hoogseizoen is de minimale huurperiode 1 week van zaterdagmiddag tot en met zaterdagochtend.

...Verbergen


Waar vind ik de algemene voorwaarden?

Meer...

Aan het huren van onze campers zijn voorwaarden verbonden, download hier onze algemene voorwaarden.

...Verbergen


Waaruit bestaat de standaard inventaris van een camper?

Meer…